Naslovna Sastojci Suvi kvasac

Posna jela sa sastojkom: suvi kvasac

Postan hleb sa bananama i bademima recept

Postan hleb sa bananama i bademima

Sastojci za postan hleb sa bananama i bademima: 1 ipo šolja brašna, tri četvrtine šolje ovsenih pahuljica, pola šolje smeđeg šećera, pola kašičice soli, 1 ipo kašičica suvog kvasca, pola šolje badema, prstohvat muskatnog oraščića, 1 kašičica cimeta, četvrtina šolje ulja, 3 i po zrele banane.
posne pizza kiflice

Posne pizza kiflice

Sastojci za posne pizza kiflice: 3 dl paradajz soka ili pirea, 50 g kukuruza šećerca, 50 g krompira, 50 g graška, 50 g šargarepe, 100 g paprike, so, biber, origano, glavica crnog luka, 2 čena belog luka, ravna kašičica aleve paprike, 1 dl vode, 1 dl mlake vode, 2 kašičice suvog kvasca, 1 kašika šećera, 750 g mekog brašna, 120 ml ulja, 250 ml kisele vode, 250 g posnog dimljenog kačkavalja, 120 g margarina.
katajef

Katajef

Sastojci za katajef: Za testo: 150 g brašna, 1 kašičica suvog kvasca, 1 kašičica šećera, 300 ml tople vode. Za fil: 100 g pečenih mlevenih oraha, 40 g šećera, cimet, limunova i pomorandžina kora. Za preliv: 400 g šećera, 200 ml vode, 1 kašičica limunovog soka.
posne kiflice sa dzemom

Posne kiflice sa džemom od kajsija

Sastojci za posne kiflice sa džemom: 500 g brašna, 250 ml mlake vode, 4 kašike meda, pola kašičice suvog kvasca, 25 g margarina, 200 g džema od kajsija. Za sirup: 200 ml vode, 4 kašike meda.
dansko pecivo

Dansko pecivo

Potrebno je: 500 gr oštrog belog brašna, 1/2 kašičice soli, 375 gr margarina, 7 gr suvog kvasca, 60 gr šećera, 150 ml vode. Za nadev: 250 gr belog marcipana, 4 polovine kajsije (iz...

Najpopularniji recepti

5 recepata za posne pizze koje morate probati

5 recepata za posne pizze koje morate probati

Pogledajte recepte za pet posnih pizza koje morate probati. Izabrali smo najbolje posne pizze za vas.
Posna čorba od karfiola sa grizom na vodi recept

Najbolja posna jela na vodi

Pogledajte najbolja posna jela na vodi po našem izboru. Ovi posni recepti na vodi su za pripremu posnih jela na vodi od posnih supa i čorbi, preko posnih glavnih jela na vodi do posnih deserata na vodi.
klijanje deteline

6 načina za pripremu sirove hrane

Ovaj vid posne ishrane je veoma zdrav i zbog toga što sadrži niz korisnih vitamina, minerala i drugih sastojaka, koji regulišu razmenu materija u ljudskom organizmu