REKLAMIRANJE NA SAJTU POSNAJELA.RS

Web sajt www.posnajela.rs kreiran je 2012. godine sa namerom da onima koji poste, slave posne slave, vegeterijancima i veganima pomogne da prošire repertoar jela koja im se nalaze na trpezi. Tu je i niz drugih posetilaca websajta posnajela.rs kojima je sadržaj našeg sajta zanimljiv iz više razloga, a koje smo naveli u listi ispod.

Posna jela čini veliki broj recepata posne hrane koji se svakodnevno dodaju. Recepti su podeljeni u više kategorija, kao što su posna predjela, posna glavna jela, posne supe i čorbe, posne torte, kolači, itd. Osim po vrstama jela, websajt je kategorisan i po sastojcima koji se koriste u pripremi istih, tako da vrlo lako možete filtrirati sastojke i pronaći recept uz pomoće koga ćete napraviti neko jelo.

Osim recepata posne hrane na websajtu se nalazi i deo o Pravoslavlju, Crkveni kalendar, kao i deo o Lekovitom bilju i lekovitim travama.

Kao jedinstven Internet portal koji se bavi isključivo posnom hranom, u moru brojnih Internet kuvara smo pronašli svoje mesto i stekli verne posetioce. Websajt ostvaruje direktnu milionsku posetu kroz organsku pretragu na pretraživačima, ali i kroz aktivnost na socijalnim mrežama.

Naša strana na fejsbuku broji više od 78 000 fanova, a aktivni smo i na svim ostalim socijalnim mrežama popularnim u Srbiji (u nastavku: statistika za tokom Božićnog posta).

posećenost sajta posnajela.rs

Ko su posetioci websajta posnajela.rs?

Svaka ciljna grupa na sajtu posnajela.rs ima svoje specifične potrebe, interese i motive. Zapravo, posetioce websajta posnajela.rs možemo razvrstati u sledeće grupe:

  • Osobe koje poste: Ljudi koji poste, bilo iz verskih ili zdravstvenih razloga, traže vodiče za ishranu tokom posta. To uključuje recepte koji su u skladu sa restriktivnim režimima ishrane tokom posta.
  • Vegetarijanci i vegani: Vegetarijanci i vegani se trude da eliminišu ili smanje unos životinjskih proizvoda iz svoje ishrane iz etičkih, zdravstvenih ili ekoloških razloga. Za njih su recepti za ukusna, biljna posna jela i informacije o zamenskim sastojcima od suštinskog značaja.
  • Osobe koje žele zdravu ishranu: Ova grupa traži posne obroke kao deo svoje šire strategije za održavanje zdrave ishrane. Interesuju ih niskokalorične, hranljive opcije i recepti.
  • Osobe sa alergijama na hranu: Osobe koje imaju alergije na određene sastojke traže posne recepte koji će izbeći potencijalno alergijske komponente, kao što su mleko, jaja ili gluten.
  • Kulinarski entuzijasti: Ljubitelji kuvarstva traže nove i kreativne načine da pripreme posne obroke. Zainteresovani su za tehniku kuvanja i eksperimentisanje sa različitim ukusima.
  • Dijetetičari i nutricionisti: Nutricionisti koriste informacije o posnim jelima kako bi savetovali svoje klijente o ishrani. Zanimaju ih hranljive vrednosti i nutritivni aspekti posnih jela.
  • Zdravstveni radnici: Lekari i medicinsko osoblje traže informacije o posnoj ishrani kao deo pristupa zdravlju pacijenata. Zainteresovani su za koristi i rizike takve ishrane.
  • Roditelji i staratelji: Ova grupa traži recepte za posne obroke koji će zadovoljiti potrebe njihove porodice, uključujući i decu. Takođe su zainteresovani za edukaciju o nutritivnim potrebama.
  • Osobe koje žele da izgube težinu: Osobe koje žele da smršaju koriste posne obroke kao niskokalorične i zdrave opcije za mršavljenje.
  • Sportisti i fitnes entuzijasti: Sportisti koriste posnu hranu kao izvor visokokvalitetnih proteina i hranljivih sastojaka kako bi podržali svoj trening i oporavak.
  • Stariji građani: Stariji ljudi koji vode računa o svom zdravlju i ishrani mogu biti zainteresovani za posna jela kao deo svog režima ishrane koji podržava zdrav stariji život.
  • Turističke agencije i putnici: Putnici traže restorane i obroke koji odgovaraju njihovoj posnoj ishrani dok putuju.
  • Ljubitelji eksotičnih kuhinja: Osobe koje vole raznovrsnu hranu traže posne verzije omiljenih jela iz različitih kuhinja i kultura širom sveta.
  • Ekološki osvešćeni pojedinci: Osobe koje se brinu o ekologiji i održivosti mogu koristiti posnu hranu kao ekološki prihvatljivu opciju.
  • Osobe koje pate od hroničnih bolesti: Osobe sa hroničnim bolestima, poput dijabetesa, srčanih oboljenja ili visokog krvnog pritiska, mogu tražiti informacije o tome kako posna ishrana može uticati na njihovo zdravlje.

Svaka od ovih grupa ima svoje specifične interese i potrebe, i naš websajt koji je posvećen posnim jelima i posnoj hrani pruža informacije i resurse koji mogu zadovoljiti te potrebe.

Kojim oglašivačima možemo biti interesantni?

  • Proizvođači posne hrane: Ova kategorija obuhvata kompanije koje proizvode i prodaju raznovrsne posne proizvode kao zamene za meso, mleko, sireve, slatkiše i druge prehrambene proizvode. To uključuje i proizvođače veganskih i vegetarijanskih proizvoda, kao i organskih proizvoda.
  • Restorani i kafići sa ponudom posnih jela: Restorani i kafići koji nude posne obroke privlače ljude koji traže ukusne posne opcije kad jedu napolju. To mogu biti restorani koji se specijalizuju za vegetarijansku i vegansku hranu, kao i opšti restorani koji imaju posne opcije na meniju.
  • Fitnes i wellness brendovi: Ova kategorija obuhvata brendove koji se bave proizvodima ili uslugama vezanim za zdravu ishranu, fitnes i mršavljenje. To uključuje proizvode kao što su proteini, suplementi, oprema za vežbanje i druge proizvode usmerene na zdrav način života.
  • Kuvari i blogeri za ishranu: Ovo su pojedinci i blogeri koji kreiraju sadržaj o posnoj ishrani, dele recepte, savete za pripremu obroka i druge informacije o zdravoj ishrani. Mogu sponzorisati proizvode koji se koriste u njihovim receptima ili pružiti recenzije o proizvodima.
  • Trgovine zdrave hrane: Prodavnice koje nude širok asortiman proizvoda za zdravu ishranu i posnu ishranu, uključujući sveže voće i povrće, integralne žitarice, orašaste plodove i slično. Ovo može obuhvatiti i specijalizovane prodavnice zdrave hrane.
  • Organizacije i udruženja za vegetarijansku i vegansku ishranu: Ovo su neprofitne organizacije i udruženja koja promovišu vegetarijansku i vegansku ishranu, edukuju javnost o etičkim i zdravstvenim aspektima ishrane, i pružaju resurse i podršku osobama koje se odluče za ovu vrstu ishrane.
  • Proizvođači ribe i ribljih proizvoda: Ova kategorija obuhvata kompanije koje se bave ribom i ribljim proizvodima. Mogu ponuditi posne riblje proizvode i naglasiti održive prakse u ribolovu i uzgoju.
  • Vinarije: Vinarije koje nude prirodna vina mogu privući ljude koji žele pronaći vina koja se slažu sa posnom hranom. Takođe, mogu promovisati svoja vina kao dodatak posnim obrocima.
  • Proizvođači posnih konditorskih proizvoda: Ova kategorija obuhvata kompanije koje proizvode posne kolače, kekse, slatkiše i druge konditorske proizvode koji ne sadrže sastojke životinjskog porekla.
  • Proizvođači posnih pića: To su kompanije koje proizvode pića kao zamene za mleko, posne sokove, čajeve, sokove i druge napitke namenjene osobama koje praktikuju posnu ishranu.
  • Proizvođači posnih ulja i masti: Ova kategorija obuhvata kompanije koje proizvode posne biljne ulja, margarine i druge masti koje se koriste u okviru posne ishrane.
  • Proizvođači posnih začina i umaka: Kompanije koje proizvode posne začine, sosove i kondimente koji se koriste za poboljšanje ukusa posnih jela.
  • Prodavnice za zdravu ishranu i supermarketi: Ovo su prodavnice koje nude širok asortiman proizvoda za zdravu ishranu i posnu ishranu, uključujući organske proizvode, sveže namirnice i zdrave grickalice.
  • Online prodavnice i trgovci posnom hranom: Online prodavnice koje se specijalizuju za prodaju posnih proizvoda, uključujući i proizvode koji se ne mogu lako naći u običnim prodavnicama.
  • Kompanije koje nude edukaciju i kurseve o posnoj ishrani: Institucije i kompanije koje pružaju edukativne resurse i kurseve o posnoj ishrani, uključujući i online kurseve i obuke.
  • Proizvođači posnih dodataka ishrani: Kompanije koje proizvode posne dodatke ishrani, kao što su vitamini, minerali, biljni proteini i drugi suplementi koji se koriste u okviru posne ishrane.
  • Dijetetski i nutricionistički savetnici: Ovo su stručnjaci za ishranu koji pružaju savete i usluge nutricionističkog savetovanja za ljude koji praktikuju posnu ishranu ili žele da usvoje zdrav način ishrane.
  • Kompanije koje nude posne ketering usluge: Kompanije koje se bave posnim keteringom za posebne događaje, proslave, konferencije i druge okupljanja.
  • Turističke agencije sa ponudom veganskih i posnih putovanja: Turističke agencije koje promovišu putovanja sa veganskom i posnom hranom kao naglaskom na iskustvu destinacije i lokalne kuhinje.
  • Lokalne farme i proizvođači organskih proizvoda: Ovo su lokalni farmeri i kompanije koje nude sveže, organske proizvode koji se koriste u posnoj ishrani, uključujući voće, povrće, orašaste plodove i žitarice.

Na koji način se možete reklamirati na sajtu posnajela.rs?

Na sajtu se može oglašavati putem banera, a dostupni sledeći baneri za oglašavanje:

  • Top baner A1 dimenzija 728x90px (nalazi se u headeru sajta, vidljiv je na svim stranama)
  • Baneri A2 i A3 dimenzija 1080x325px (nalazi se na naslovnoj strani, vidljiv samo na naslovnoj strani)
  • Baneri B1-B6 dimenzija 325x250px, 325x325px ili 325x600px (nalazi se u desnoj widget koloni sajta, vidljiv na svim stranama)
  • Baneri C1-C6 dimenzija 325x250px, 325x325px ili 325x600px (nalazi se u desnoj widget koloni sajta, vidljiv samo u kategorijama)
  • Baner D dimenzija 696x90px
  • Background ad (brendiranje sajta, vidljivo na svim stranama – dimenzije 1920x1080px)

Takođe, postoji mogućnost i sponzorisanih objava u odeljku Blog ili postavljanje eksternog linka ka određenom proizvodu iz svih recepata u kojima se taj proizvod pominje (npr. linkujemo posni majonez ka web sajtu proizvođača posnog majoneza).

A1 – 2000 € (sve strane)
A2 – 500€ (samo naslovna)
A3 – 400€ (samo naslovna)

B1 – 900€ (naslovna + članci)
B2 – 800€ (naslovna + članci)
B3 – 700€ (naslovna + članci)
B4 – 600€ (naslovna + članci)

C1 – 400€ (u kategorijama i podkat.)
C2 – 350€ (u kategorijama i podkat.)
C3 – 300€ (u kategorijama i podkat.)
C4 – 250€ (u kategorijama i podkat.)
C5 – 200€ (u kategorijama i podkat.)
C6 – 150€ (u kategorijama i podkat.)

D – 1600€ (u svim člancima ispod slike)
Background AD – 2500€ (na celom sajtu)

Sponzorisani članak – 200€
Sponzorisani Newsletter – 100€ (1 mesec – 4 slanja)
Sponzorisani link – 100€

Raspored banera na naslovnoj strani

reklamiranje-naslovna-thumb

Raspored banera u kategorijama

reklamiranje-kategorije-thumb

Raspored banera u receptima

reklamiranje-recept

Sve cene su izražene za period od godinu dana, osim Newslettera koji podrazumeva jednomesečnu kampanju odnosno 4 poslata Newsletter-a.

Media buying agencijama dajemo rabat od 30%.

Za upit za oglašavanje na sajtu posnajela.rs kao i za sve ostale informacije budite slobodni da nas kontaktirate na email [email protected]

Skinite PDF prezentaciju.

Pošaljite upit za oglašavanje na websajtu posnajela.rs:

    Vaše ime i prezime: *

    Naziv kompanije: *

    Vaš email: *

    Vaš telefon: *

    Zainteresovan sam za sledeću oglasnu poziciju (ukoliko ste zainteresovani za više pozicija držite ctrl i označite): *

    Napomena: *

    Poslednje dodato

    Posni punjeni paradajz leblebijama

    Posni punjeni paradajz leblebijama

    Sastojci za posni punjeni paradajz leblebijama: 6 velikih paradajza, 200 g kuvanih leblebija, 1 crni luk (sitno iseckan), 1 čen belog luka, 1 kašika maslinovog ulja, 1 kašika limunovog soka, 1 kašičica kumina, svež peršun za dekoraciju, so i biber po ukusu.
    - Advertisement -